MIN FÖDELSEDAG

Hej! Jag måste bara berätta vilka goa vänner jag har!
I fredags, så sa Stina att jag skulle komma till stan efter
hennes dans & typ köpa godis o lite så, men då var hon
tvungen att åka till Ingrid först o hämta pengar sa hon.
Väl där knackade vi på, och då hoppade Hanna, Olivia,
Felicia, Marie & Ingrid fram & sa grattis o kom med presenter
& så, så kvällen blev verkligen lyckad! Mina vänner är dom
bästa, helt klart! Sen under dagen var det ju massa som
grattade mig & så med, alltid lika kul att fylla år :)
Så, vad fick jag i present då...?
Kenzas ring, smink från makeupstore, massa hudvårdsprodukter,
nagellack, kläder, örhängen, smycken sist men inte minst biljett till Rihannas
konsert!!! Det har jag ju dock vetat om ett tag men, det kommer
bli så kul!

Av mina kompisar fick jag silverschampoo, concealerborste,
ansiktsmasker & underkläder! Sen kommer även en ring komma
men den hade inte kommit fram än eftersom dom hade beställt.

Är iallafall supernöjd med alla presenter!


Såhär glad var jag i fredags, haha! Tjejerna hade även gjort en
jättegod tårta & köpt massa godis


Alla vi i fredags, dock syns inte Ingrid så väl tyvärr


Jag & Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0