LÖRDAG

Vad heter du? - Isabelle

 

I mellannamn då? - Anna Felicia
Vart bor du? - Lugnås
Trivs du där? - Trivs gör jag väll, men skulle gärna flytta!
Brukar du läsa horoskop? - njae
Har du körkort? - nej..
Äger du några converseskor? - självklart!
Favoritdjur? - häst
Vad spenderar du dina pengar på? - kläder, smink, hår/hudvårdsprodukter
Senaste konserten? - har aldrig varit på en riktig konsert, men i höst så ska jag på rihanna!

Antal kuddar i sängen? - 2
Kan du baka bullar? - jag & amanda lyckades i hemkunskapen så, jaa. Eller vad det bullar vi gjorde?
Bläck eller blyerts? - haha intressant fråga. blyerts?
Mc donald's eller burger king? burger king
Är du allergisk mot något? - inte vad jag vet
Äger du ett busskort? - Yes! Skolbusskort & fritidskort
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - vit..? ;) ne men grön.
Vad åt du till frukost? - Subs med stekt ägg
Hur ser du ut idag? - ganska hemsk, är själv hos leona så behöver ju inte direkt fixa mig

Nästa mål i ditt liv? - skaffa ett mål..
Vad såg du senast på tv? - en film igår med stina, grabben i graven bredvid, haha.
Hur svarar du i mobilen? - YO MOTHERFUCKER ISABELLE HÄR. ne men "hej det är isabelle"
Vem ringde dig senast? - någon idiot som busringde halv 5 inatt

Antal timmar sömn inatt? - 8 kanske?
Sov du ensam? - nepp, stina låg i min säng hon med..
Vad innehåller din favoritnattmacka? - stekt ägg, ost, skinka.. beror på

SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng: Stina
Såg dig gråta: mamma?
Du gick på bio med: Amanda, andreas och jonathan
Du gick på stan med: Olivia, mariestad räknas inte.
Skällde på dig: stina. inatt skrek hon: JAG SOVER!!!!! när jag försökte prata med henne, haha
Skickade ett e-mail till dig: Var tvungen att kolla nu bara för det.. Style by tyra nyhetsbrev

HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" och menat det? - jodå!
Bråkat med ditt husdjur? - haha ja!
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - ne inte vad jag kan komma på

SAKER

Tar du droger? - nej verklige inte
Dricker du?- alla behöver dricka, annars får man vätskebrist
Vad är du mest rädd för? - råttor, möss och fladdermöss!!!!!!!! och grodor.
Vart vill du gifta dig? - så långt har jag inte planerat !
Vad hatar du verkligen? - jobbiga människor, råttor
Har du ett jobb? - nej, skola
Gillar du att ha folk omkring dig? - beror ju på vilket sammanhang.
Är du ett hälsofreak? - haha tyvärr inte

STUFF

Är du ensam nu? - jaaa
Några piercings/tatueringar? - har bara i öronen
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - många!
Vill du gifta dig? - såklart!

Vill du ha barn? - jaa

FAVORIT
Rum i huset? - mitt rum antar jag?
Typ av musik? - det mesta minus opera, dansband
Månad? - Mars för då fyller jag år!

DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? - nae
Köpt någonting? - Nee
Varit sjuk? -ne
Sagt "jag älskar dig"? - Aaa sa det inte seriöst omg
Träffat nån ny person? - ne
Saknat någon? - jo
kramat någon? - jaa
Haft sex? - nej

SENASTE

Låt du hörde: eric saade - popular

Film du såg: the switch, skitbra !
Mat du åt: makaroner o falukorv
Gången du åt en 7-Eleven korv: aldrig tror jag
människa du slog: haha säkert stina

längsta bussresa? till mariestad


Kommentarer
Postat av: jenny

Ja visst är det, älskar färgen! :)

2011-03-05 @ 19:27:58
URL: http://justjennny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0