Buzzador

Jag blev medlem på buzzador för flera flera månader
sen utan att riktigt veta vad det var, men det är
iallafall en hemsida där man får utföra kampanjer
typ, och sedan dela ut prover på produkter eller liknande.
Alla får ju såklart inte det men vissa blir utvalda, och
nu har faktiskt jag blivit det så jag kommer få hem Neutrogena
visibly clear, en av de olika krämerna. Typ daily scrub eller nåt tror
jag det hette! Jag får 75 prover och rabattkuponger plus en stor
förpackning med krämen till mig själv. Asgött ju ! Haha, får väll ta 
& dela ut de där testerna i skolan till dom som vill ha.
Man får även poäng om man gör så någon annan går med, så om
ni känner att ni vill bli medlemmar så blir ni det här
Det är heeeelt gratis & det är en säker sida ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0