10 mars 2011

Hejsan! Allt bra?
Det är det med mig iallafall! Idag är jag själv hemma,
eller min lillasyster Jennie kommer väll hem snart, men
ändå. Mamma och pappa lyxade till det och åkte iväg till
Göteborg och bor en natt på hotell, utan mig.... Haha nejdå,
men mamma fyller år på lördag så pappa överraskade henne.
Har inte gjort speciellt mycket idag efter skolan faktiskt, trött
är jag! Men helgen ser ut att bli toppen! Imorgon efter skolan
följer jag först med Olivia hem en sväng, sen tar jag bussen
mot Skövde med Marie! När vi kommer hem därifrån ska jag
åker vi till mig, och då ska jag faktiskt få klippa hennes hår!
Blir en film senare på kvällen hos Stina tror jag, sover gör jag
säkert där med! Ska försöka blogga mer i helgen men det tar
sån tid bara. Men vi får se helgt enkelt! Ha det bra, puss


Haha oj vilken gammal bild jag hittade! Från 6:an, 3 år sedan alltså.
Häääärliga tider

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0