BACK ON TRACK?

Hej! Kände att det var dags att börja blogga igen,
det är trots allt sommarlov! Var en superbra
skolavslutning idag som ägde rum på Karlsholme,
slutade nian.. Fällde dock lite tårar, tungt att lämna
klassen och skolan som har varit den bästa! Nåja,
min klass käkade på Rhodos och gick runt lite senare,
så mysigt så, dock kallt! Imorgon blir det trots allt ingen
sovmorgon även fast det är sommarlov utan jag åker med
Andreas till kopparbolet och vet inte om vi ska hjälpa till med
något, är iallafall alla från kvarnstenen där som uppträder på scen,
var där från förskolan till sexan så det ska bli jätteskoj att se, massa
minnen har man ju faktist därifrån!
Just detja, fick även en present av mina underbaraföräldrar för att jag
skött mig under högstadiet, bestod av en summa pengar, hehe kan ju
behövas nu under sommaren....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0