Läsvärda bloggar!

Tänkte dela med mig lite av några bloggar jag läser !

Kissie
: Gillar inte hennes blogg speciellt mycket, hon har blivit
otroligt ful och verkar konstig, men ändå klickar man in sig
på hennes blogg varje dag, varför egentligen?

Paow: Hennes blogg gillar jag faktiskt, hon står för sina
åsikter & hon o Hugo är väldigt söta ihop!

Foki: Hon är så otroligt söt och har väldigt söt stil.
& hennes kamera skulle jag ju inte ha något emot
att få, för bilderna på hennes blogg är väldigt bra!

Amir: Han verkar vara jäkligt skön & hans blogg är
underhållande att läsa !

Kenza: Hon har väldigt fin stil & hon skriver om
saker som är kul att läsa!

Apieceofsisters: Denna bloggen är inte lika stor som de ovannämda,
men detta är nog faktiskt min favoritblogg.
Det är två systrar som driver bloggen, de kommer
med bra tips och skriver mycket om kläder, smink, hår
och sådant som intresserar oss flesta tjejer!

Förutom de stora bloggarna tycker jag självklart
det är roligt att läsa mina vänners bloggar, framförallt
Amandas, Stinas & Maries ! Dem tycker jag ni kan klicka
in er på !



Kommentarer
Postat av: B & V

Vad gullig du är! Vi båda blir superglada över ditt beröm, tack så jättemycket :) Kram på dig!

2011-01-07 @ 18:22:57
URL: http://apieceofsisters.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0