EN DAG FÖRSEN

DETTA SKULLE KOMMA
UPP IGÅR MEN ICKE.

Hej allihopa!
Tänkte att jag kanske skulle lyckas få ihop ett
litet blogginlägg om min extremt intressanta dag.
Nä, intressant är den verkligen inte, har bara varit
hemma. Söndagen är ju vilodagen sägs det? Haha.
Vaknade vid 11 ungefär, åt frukost.. Kollade ett
antal avsnitt av vänner, (för många) sen gick klockan
och då åt jag mat, sen gick klockan lite till och då
bakade jag & jennie en kolagrej, rätt god faktiskt.
Men i stort sett har min dag bestått av dator & vänner.
Kände förut dock att jag inte hade något liv, så gick
ut till stallet och pysslade lite med hästarna där..
Nu har jag nyss kommit ut från en lång skön dusch,
kanske borde fixa lite tills imorgon, måndag & skola,
underbart verkligen. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Ne nu ska jag nörda vänner lite mer..
Började med säsong två igår, nu har
jag två avsnitt kvar, det är illa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0