Uppe med tuppen


Jag just nu

Kan ju börja med att säga att min morgon inte startade på bästa sätt,
blev väckt klockan 08.00 (!) av pappa för att mamma
jobbade natt & då var jag tvungen att ta ut hästarna,
för er som inte vet har vi 4 stycken hästar här hemma.
Så ja, då var jag otroligt seg men gick och la mig när
jag kom in och lyckades faktiskt somna om.
 Sen vaknade jag lite efter 12, så fick ju sovmorgon trots allt.
Så ja, när jag vaknade åt jag lite frukost & så, sen kommer
pappa hem och frågar om jag ska med till stan och eftersom
jag inte hade något för mig så sa jag ja, men då var jag
tvungen att bli klar på 10 minuter, och där satt jag i pyjamas,
ruffsigt hår och osminkad. Haha, men jag hann, dock hatar
jag att stressa.

Egentligen skulle jag åkt till min storasyster leona senare
och sovit över där inatt,men så blev det inte nu iallafall tyvärr.
Istället blir det nog en hemmakväll med let's dance
som börjar idag, kan ju vara lite kul iallafall.

Kommentarer
Postat av: lisa johansson

Åååh, tack! :)

2011-01-07 @ 17:27:09
URL: http://lisabrownie.blogg.se/
Postat av: rebecka

du skulle nog gilla bloggen http://klackarnaitaket.blogg.se som var på blogawards, de typ din stil :) kraaam

2011-01-09 @ 02:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0