Skövde & Stina

Hej på er!
Hann aldrig blogga igår, men efter att jag
varit på kalaset, ringde precis Stina när
vi skulle åka hem och frågade om vi
kunde åka till Skövde, och jag tyckte
det lät som en bra idé så dit åkte vi!
Efter Skövde hängde jag med Stina hem &
sov även där, vi tittade på film & tog det
lugnt eftersom hon kände sig lite småsjuk.
Och vi har kommit på att vi inte är riktigt
normala... HAHA ni skulle bara veta!
Här kommer lite bilder från igår.


Ronnies söta lillasyster på kalaset


Haha Stina pantade flaskor på willys...


Dessa örhängen fick följa med mig hem, det var dock det enda !

Kommentarer
Postat av: juliciouz

vill du vara med i dagens blogg? anmäl dig hos mig :D

2011-01-30 @ 14:26:55
URL: http://juliahillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0