SEG DAG.

Idag vaknade jag & Stina vid 12 tiden någon gång,
och har nyss ätit frukost. Om vi är sega? Ja.
Blev ganska sent igår så jag tar & skyller på det.
Känner mig inte direkt på mitt bästa humör idag
så jag tar & stannar hemma idag hade jag tänkt
men imorgon är jag nog tillbaka med bättre humör!
HAHA stina är förövrigt lite rolig. Hennes mage lät förut och
jag trodde typ det var början på en låt, det tyckte jag var ganska kul iallafall,
men ah min & stinas humor är ju inte den bästa kan jag ju säga.

För att göra detta ganska ointressanta inlägg lite roligare
tänkte jag bjuda på några fler bilder från igår.


 


Kommentarer
Postat av: saraa

fin blogg isabelle. och söta ni är också :) <3

2011-01-05 @ 15:07:46
URL: http://onesaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0