Nytt år - börja blogga?

HEJ. Det var ju inte igår jag bloggade direkt, tröttnade rätt fort.
Men nu har jag faktiskt tänkt att jag ska skriva liiiiite oftare iaf
och så får jag hoppas på att Stina är snäll och
fixar en header åt mig, men det tror jag nog hon gör åt mig.

SÅ. Igår var det nyårsafton och det firades hemma hos denise
tillsammans med amanda, tess, kajsa och beccie med 3rätters, ooh!
Senare kom även lite mer folk men deras namn orkar jag dock inte dra.
Allt som allt tyckte jag det blev en mycket lyckad kväll/natt
som sedan för mig slutade hemma hos amanda. :) 

BILDER FRÅN KVÄLLEN.







söta denise!







bjuder på denna bilden som också får avsluta detta inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0