Allergisk efter 15 år?

Inte min dag idag kan jag ju säga.
Imorse ramlade jag ner för våran
trappa som är väldigt brant, det
gjorde väldigt ont kan jag lova.
Sen när jag gick hem från bussen
med Stina & Marie halkade jag,
jag skrattade visserligen men jag
har typ blåmärken lite överallt, haha.

Sen nu när jag kommer till Leona &
Ronnie känner jag att det börjar klia
och rinna i mina ögon, går efter en
stund för att tvätta bort sminket,
det börjar rinna ännu mer så
upptäcker jag en gul böld i ögat!?
Det var även väldigt rött också.
Inte så fresh direkt! Sen kände jag på
det, det kändes som gummi, haha.
Var faktiskt obehagligt men det är
troligen en allergisk reaktion, mot
HUNDAR. Jag som haft hund i 6 år
har aldrig känt av något, men här
hos Leona där dom har hund brukar
det jämt rinna lite men aldrig så mycket
som det gjorde idag, så imorgon får min
far åka & köpa lite medicin mot det så
jag kan vara här !



Den skyldige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0