1 DAY LEFT

Godmorgon alla kära bloggläsare!
Haha kan börja med att berätta att igårkväll
hade jag & Stina kul! Skrev "låtar" som hon ringde
och sjöng för folk, så jäkla kul! Har film så
kan tjata lite på henne så kan jag lägga ut.
Jag vaknade strax före 11 ensam i Stinas säng,
för hon hade gått upp tidigare än mig.
Nu har vi nyss ätit frukost & så,
fastnade även framför en gammal film
vi båda sett när vi var små, lite kul faktiskt.
Antz hette den, för er som ville veta.
Vad resten av dagen har att erbjuda vet jag
inte än faktiskt, återstår att se!
Vill iväg till Sanna och mysa med Lucas, min systerson.

Det var nog allt för mig just nu, hörs senare!


Jag & Lucas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0