SHOPPING

Heeeej!
Nu är jag hemma från goa Göteborg! Har varit
väldigt lyckat och roligt faktiskt. Vi var i Göteborg
vid 10-tiden igår och då gick jag & Stina direkt
och checkade in på hotellet, var ett stort bra rum
vi fick! Strax efter att vi lämnat packning och sånt
där begav vi oss till nordstan, och vet ni hur nära
det var? Kanske 10 m. Ganska underbart faktiskt.
Där kollade vi runt och hittade lite grejer.
Det bästa av allt är att mitt konto inte står på noll
utan jag har faktiskt pengar kvar, haha. Min kära
vän Stina hamnade dock ganska snabbt på noll, nästan.
Men för dom som känner Stina vet att det verkligen
inte är ovanligt för henne, haha! ;) Idag då, vi vaknade,
fixade oss, gick ner till frukostbuffén och åt en god
frukost.. Sedan gjorde vi oss redo för stan igen !
Ni får lite bilder på vad jag köpt, nästan allt.
Förutom ett par jeans & nagellack jag inte orkade fota..
Mörkblå jeans med hög midja, blåturkos(?) nagellack
var det iallafall.



Linne - Gina
T-shirt - Monki



Från Gina, tycker själv den är finare än vad den är på bild !



Weekday



Allt för mig just nu, men lite andra bilder kommer troligen när jag
fått dom av Stina! Puss på länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0