LALALA

Hej bloggen! Har inte bloggat idag för har egentligen inte haft något
speciellt att blogga om, och det  har jag väl ioförsig inte nu heller..
Men jag har tråkigt och så håller jag på och städar, så nu har jag
en "anledning" att slippa, haha. Imorse vaknade jag hos Stina,
ovanligt.. Eller inte. Har seriöst vart med henne varenda dag detta
lovet. Jaja, när jag kom hem från henne åkte jag nästan direkt till
Sanna,Martin & Lucas där jag mest lekte med Lucas. Älskar verkligen
små barn, så himla söta! Resten av dagen har varit ganska
händelselös, men rätt skönt det med faktiskt. Längtar till Fredag
nu då jag & Stina åker till Göteborg, inte heeelt fel !
Nu kommer visst Stina hit och sover här, fast jagär väldigt
trött & seg så hon får räkna med att jag inte orkar vara uppe så länge.. :)









Lucas för någon vecka sen, Jennie som tagit bilderna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0