Sjukling

Hallå där!
En sjuk liten Isabelle som sitter och skriver här..
Kände mig inte bättre igår så stannade hemma även
idag, är så himla segt bara men vore väl inte någon
bra idé att gå till skolan och smitta ner alla andra heller
såklart. Idag borde jag verkligen plugga, har lite grejer
till fredag som jag inte på långa vägar är klar med..
Jaja får väl se hur det blir med det. Mer sommarjobbs-
ansökningar borde jag också dela ut/skicka. Hitills har
jag sökt på 3 ställen bara. Men vi hörs senare maybeee!
Puss så länge


Söta örhängen va? Gina 99:-
När jag hittar dom ska jag köpa dom !

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

du är söt <3 kram <3

2011-02-23 @ 13:01:52
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0