Hello Mr. Sun

Hej! Var ju några dagar sedan jag uppdaterade
så kände att det var dags nu faktiskt.
I onsdags var jag med Stina och sov över,
på torsdagen kände vi oss lite (mycket) sega,
så skolan hoppade vi över, hade elevens val med
svenska författare,
lockande....
Aja, sen på torsdagkväll åkte vi in mot stan
och där sov vi hos Felicia med några andra
tjejer, var en kul kväll, jag & Stina somnade sist,
och när alla andra sov var det meningen att vi
skulle vara tysta, gick väl sådär med det.. Haha.
Fredag, igår alltså gick vi upp och fixade oss, och
Felicia hade ställt fram massa frukost o så, sen fick
vi springa till bussen (jag hade en tuuung väska
dessutom..) I skolan hände väll inget speciellt
tror jag! Efter skolan följde jag med Hanna hem
en stund och sedan åkte jag till Leona & Ronnie
och sov där och det är även här jag befinner mig
just nu. Dom är på bröllopsmässa så jag passar
deras hund. På mitt kort har jag typ.. 26 kr.
Så ja, jag är i behov av pengar, haha!
Nu kom jag på att jag inte sovit hemma på
3 nätter, ska bli skönt att sova i min egna säng
faktiskt känner jag! Ne nu ska jag sluta babbla
och gå ut och gå en sväng med hunden
tror jag.. HÖRSSSSSS!

Bild från i torsdags !

Kommentarer
Postat av: Leona

Ja det gör du bäst i annars blir det avdrag på lönen ;-) haha

2011-02-05 @ 17:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0