Frågor&Svar

Blogglista från tyras blogg!

När vaknade du imorse?
Svar:
Halv 11 tror jag..

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar:
Åh vad skön min säng är, jag ligger nog kvar ett tag till.

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar:
Jag har inte ringt någon men mamma ringde mig. Min häst är lite sjuk och mamma sa att jag skulle gå ut o kolla till henne så det gjorde jag!

Vilket humör är du på?
Svar:
Ganska bra? Seg bara.

Vad har du på dig just nu?
Svar:
Nattlinne, trosor och mjukisbyxor

Har du ont någonstans?
Svar:
I min tå, haha! Har typ bandage för det är något konstigt med nageln..

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar:
Hade det varit kväll så hade jag nog sagt godis, men en riktigt god smoothie
med hallon och banan skulle jag gärna ta!

Hur mycket var din senaste lön på?
Svar:
Hmm... lön & lön, men vad jag fått denna månaden är ca 1800 för lite småjobb plus barnbidrag.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
I fredags när jag & olivia var på alpina och åt pizza. onyttigt...

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar:
Startsidan - Facebbok.

Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
Har inte planerat något direkt. Städa mitt rum, duscha. Gå ut och gå en sväng också kanske..

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar:
Lyssnat på massa melodifestivallåtar. Den första var Dannys - in the club

Varför ska man läsa din blogg?
Svar:
Haha svår fråga.. Vet inte faktiskt, men får väll hoppas att den är bra iaf!

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar:
Dagen efter jag kommit hem från Göteborg, var troligen rätt trött
och kollade på tv eller nått.

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Svar:
Jag vet inte, men komplimanger är kul att få så det får jag väl hoppas!

När fotade något senast, och vad?
Svar:
Fotade igår hos Sanna, efterrätten och Sanna & Leona fick jag på kort.

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar:
Njaaa det tror jag inte, kommer vara hemma och skulle jag få för mig att köpa något måste jag åka till stan, så nee..

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar-
En stol

Vad tror du att klockan är?
Svar:
11. 45 (11.48)

Vad borde du göra idag?
Svar:
STÄDA MITT RUM :(

Vad ska du ha på dig idag?
Svar:
Om jag är hemma - mysig tröja & mjukisar

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Svar:
Är jag tråkig om jag inte vet? Har ingen aning...


Kommentarer
Postat av: jenny

Har skaffat Ny Blogg: anoschkin.se

Kolla! :)

2011-02-27 @ 18:19:40
URL: http://anoschkin.se
Postat av: DANIELLA - photography & design

vilken fin bild i headern :)

2011-02-27 @ 20:31:33
URL: http://ddaniellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0