2 cool 4 school



ungefär såhär kul har jag just nu.. ;)

Hej!
Kom hem från skolan för ett par timmar sedan..
Idag hade vi nationella prov i svenska, var inte
direkt nervös inför det men det är ju faktiskt
ett viktigt prov! Men jag får hoppas att det
gick någorlunda iallafall! Lite extra glad är
jag över matteprovet vi hade, fick 38/40,
och det kan jag säga, så höga poäng har jag
aldrig fått på ett matteprov, har liksom G, haha.
Jaa, sen hände väl inte så jättemycket. Var äcklig
pytt i panna i skolan så jag & olivia gick till wästgöta
istället faktiskt & åt. Sen när skoldagen var slut gick
jag & marie mot stationen och tog bussen hem!
Ringde även till en angående sommarjobb, och
fick lite information. Jag håller på & ska söka
till flera olika ställen och hoppas på att jag får
något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0