Utsparken

Hallå alla! (varning för långt inlägg)
Tänkte berätta lite om utsparken som var igår,
en "bal" för alla nior i Mariestad där det bjöds
på mat, band och dj. Det började med att direkt
efter skolan gick jag & Olivia till henne, började
fixa oss, sedan blev vi lite sena till balen men ah,
vi gick iallafall och när vi var nästan framme, gissa
vad som händer..? Jag får FÅGELBAJS, i ANSIKTET.
Så himla äckligt, det värsta var att jag inte ens kände
det? Så Olivia bara: "ISABELLE DU HAR FÅGELSKIT
I ANSIKTET"!!!!
Och jag fick sån panik alltså, usch!
Snäll som hon är tog hon bort det från ansiktet på mig,
men vi hann ju inte gå hem till henne igen.. När hon
torkat bort det på mig märker hon att hon också har
fått fågelbajs - fast på klänningen! Haha, även fast det
var väldigt äckligt så har jag nog ändå inte skrattat så
mycket på länge, vad är oddsen liksom? Att man får
fågelskit på sig precis före en bal?! Haha aja...
Balen var heeelt okej måste jag ändå säga, kul att träffa
folk man inte träffar så ofta och så. Efter balen så fick jag
& Olivia skjuts av amanda och hennes pappa till Olivia,
där hoppade vi i mjukiskläder direkt, och efter det plingar
det på dörren och in kommer hennes syster & massa kompisar
till henne o har lite fest, lite fult att vi sitter där i mjukisar men
aja, haha. Så vi somnade inte förrns 4(?) så igår var jag rätt 
trött kan jag säga..! Idag har jag inte mycket planer, ska ut
& måla klart en vägg på huset och efter det är jag 500 kr
rikare, min plånbok är ganska tunn så det skadar inte ;) 
VI HÖRS, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0