TRÄDGÅRDSMÄSTAREN ISABELLE

Haha, idag har jag varit riktigt duktig ska ni veta!
Började med att jag vaknade (vaknar flera gånger
varje natt) och så kollade jag på mobilen vad klockan
var, 10 i 7. Hade fått sms av Sanna precis då och hon
undrade om jag kunde komma till dom och vara barnvakt
åt Lucas så dom för en gångs skull skulle få sova ut.
Snäll som jag är så struntade jag i min sovmorgon och
passade Lucas i några timmar istället. Fast jag tycker
ändå bara det är kul med småbarn så det gjorde inte
så mycket, fast han var lite gnällig och ville bäras hela
tiden typ, ajaaaa.. Sen väckte jag Sanna & Martin efter
ett par timmar så åt vi frukost o så, sen åkte jag mot
mormor, hade lovat henne att hjälpa henne i trädgården
och kratta löv osv. Så med barnvakt & trädgårdshjälp är
jag några hundralappar rikare iallafall, haha. Men jaaaa,
mycket mer än det har jag inte gjort idag. Kom precis ut
från duschen nu och är lite trött faktiskt, gick ju upp tidigt
idag. VI HÖRS NÄR VI HÖRS!

Haha, i brist på bilder bjuder jag på en bild på mig när jag är..3år?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0