Friluftsdag

Hallå bloggen! Idag hade vi friluftsdag på snapen med skolan, gick runt & hade lite olika
stationer. Var väl inte jätteroligt men helt okej ändå. Eftersom jag, Stina & Hanna
åkte tåget imorses och tog med oss cyklarna var vi också tvugna
att vänta på tåget i 2 h ungefär, dock gjorde bara jag o Stina det. :)
Vi drog och fikade, finns inte så mycket annat o göra här i Mariestad,
efter det gick vi & kollade lite foundations, eller mest Stina då men haha.
Drog sedan till stationen och hängde där ett tag innan tåget kom, som
dessutom var försenat..
Fick förresten ett samtal från min storasyster Leona förut,
hennes killes mammas barn (haha), ville att jag skulle
vara barnvakt åt Stina, hon är 5 år eller något,
jättesöt o busig, hihi. ¨
Kul att liksom tjäna pengar
och samtidigt få göra något kul ju, det är inte ofta det !


Har absolut bildbrist så slänger in en bild från skolavslutningen,
vore skönt med ett sommarlov till !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0