Bäbisar & misslyckad kladdkaka

Hallå! Tar och skriver ett nytt inlägg efter det förra som aldrig kom haha.
Dagen har bestått av skola, dagarna är rätt långa, men trivs bra i skolan,
så det är lugnt ändå. :) Slutade strax efter 15.00 och tog sedan bussen
hem till lugnås med mina goa vänner!
När jag bara varit hemma 5 minuter eller något kommer min
syster Sanna och hennes kompis med deras två bäbisar,
och ändå sen jag var pytteliten har jag älskat småbarn (a)
Så då fick jag hålla Evas (Systers kompis) barn, så söt!
Lät typ hela tiden och skrattade och hon var bara två månader.
Fast ändå måste jag säga att min systerson på 3 månader
är ännu sötare.. (a) När dom åkt iväg var jag så pass
onyttig och bakade en kladdkaka, som blev misslyckad,
men även misslyckade kladdkakor är goda, haha..
Imorgon är det matfestivalen som gäller med mina brudar,
bilder kommer säkert om några dagar därifrån skulle jag tro!
Det var allt för mig just nu , blog u soon!






Jag & Lucas, bild tagen igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0